18 april 2008

AIK helg och mysigt m kidsen de goaste som finns..

Idag tog jag ut båda barnen, de måste få frisk luft. Feberfria och piggare...vi satt i sandlådan på gården. Jag grävde upp hela (vände sanden) ett träningspass...Många grannar kommer ut, de tycker om att prata m kidsen eftersom det mest bor pensionärer här.
Idag är det fotboll AIK-Trelleborg, imorgon SM final Innebandy AIK-Warberg

Kolla länken: http://www.branchen.se/nyhet.php?id=85

...men detta är sorg i mitt AIK-hjärta..får jag inte gå på matchen Gefle-AIK 27 april, men jag står ju aldrig på deras ståplats läktare, jag håller ju mig alltid mitt i bland båda Gävlebor o Gnagare...
Ska kolla upp det närmare m mina AIK jobbarkompisar som är medlemmar i Branchen...

Dagens citat: Känslan av att finnas till är den största lyckan//När solen kommer fram så får man så härliga "längta ut" känslor...det är därför jag vill ha hus, friheten m trädgård o bara gå ut. Vad livet är underbart...