19 april 2008

Kidsen badat, hos Moster Mia o Utta!



...i natt drömde jag en mardröm som jag ofta kommer tillbaka till...Alltid innan läggdags så kollar jag att jag låst ytterdörren...men jag drömde att när jag gick upp inatt så stod den på glänt o det var så mörkt...jag hörde att ngn var inne i lgh o jag ska skynda mig ut genom dörren men hinner inte...Tur att det bara var en dröm...
Nu sitter jag och kollar innebandyfinalen i ett fullsatt Globen, kul o se händer mycket AIK har varit i SM-final 4 ggr de senaste 5 åren...Nu leder Warberg m 2-1..
Kidsen är nybadade, de luktar så gott o Mia hade köpt nytt skumbad, Vindruvor o Lördagsgodis. De var så glada o slippa mig en stund.
Ikväll kommer Robban hem från en härlig kryssning m god mat o dryck...vi får se om han har presenter till oss.. *fniss*
Dagens ord: Den som är positiv kan inte försätta berg men har lättare än andra att bestiga dem//Klockrent sant, det har så mycket med tanken att lyckas med saker man vill...jag kan vara positiv o glad utåt men en grubblare o osäker tös inåt...