22 mars 2012

Powerwalk m trimgrip + spotify + runkeeper...En massa vårtecken ute..

 Det kan inte bli en bättre start på dagen än en långpromenad... då kopplar jag av, gå med spotify i öronen och  trimgrip i händerna det är underbart...Nu kryllar det av VÅRTECKEN ute i vår vackra natur. Såg en gul krokus som blommade vid asfalten...Tussilago och Snödroppe...nu går det så fort när det har börjat...ut och kika så får du se...

Igår var vi på föreläsning om TVÅNGSSYNDROM det är alltid lärande att få höra någon berätta om ett psykiskt funktionshinder...perfekt komplement till mina studier...
Snart ska jag iväg och jobba på min Praktikplats inom Landstinget...jag stortrivs och vet att jag får sommarjobba här också!!!  Jag är så tacksam...

"Att känna tacksamhet och inte uttrycka den är som att slå in en present men inte ge bort den"