7 december 2011

Kung Bore på ingång, härliga Vinter och Lexingtons Julpynt...Trivs så bra på min Praktikplats...

...Äntligen kommer det snö...jag älskar vintern när den är på riktigt...
Mitt hem är så ombonat med Lexington julpynt! allt har jag fyndat för 70% rea!!!
Mitt julpynt tröttnar jag aldrig på, det är alltid lika roligt att ta fram alla fina kartongpåsar de ligger i...kidsen har pyntat sitt rum från golv till tak med allt de har gjort och det de gillar...så hemtrevligt! Sitta i Saccossäck där inne och läsa sagor...livskvalité...

Nu är snart min första LIA/Praktik period slut...5 veckor går så fort och jag har lärt mig oerhört mycket...Stor skillnad att vara ute i det än att bara plöja i böckerna...Jag valde ett kanonställe och det känner jag nu, allt känns rätt...Imorgon är det långpass...men fullt med aktiviteter så dagen kommer bara svischa förbi... Nu ska alla inlämningsuppgifter in och allt ska "knytas" samman!

”Uppvaknandet är ett fallskärmshopp från drömmen” // Första orden i hans diktsamling - Tomas Tranströmer