15 september 2011

Solnedgång över Söders takåsar här i Gävle...The Secret...

 Jag och min T rusade ut nu på kvällskvisten, hon i pyjamas och täckväst och jag m T-shirt och min dunväst haha...vi måste fånga ÖGONBLICKET, vilken himmel...live tär underbart och består av ögonblick hela tiden, bara vi är medvetna om det...

Pluggandet går som på räls...stortrivs...underbart att känna sig nöjd med det jag gör!
Snart får vi reda på våra praktikplatser som vi ska vara på i 5 veckor... 


Avslutar med The Secrets kloka ord:
 Gör denna övningen varje dag för att komma i harmoni med universum och attraktionslagen...

Sätt dig bekvämt...
Börja med att lägga märke till hur du känner dig, och slappna sedan av i hela kroppen.
När du har slappnat av i hela kroppen slappna då av lite till. Och slappna av ännu lite mer. Och ännu mer! Upprepa den här djupare avslappningen sju gånger, och slappna av så mycket du kan varje gång. När du är klar, lägg märke till skillnaden i hur du mår jämfört med hur du kände dig när du började...

Effektfullt...