22 september 2011

Älskar denna boken PSYKIATRI för BASPERSONAL...en bibel för mig!

Läser och läser, det är stor skillnad på böckerna. Denna har jag fått som min favorit!!!! Min bibel...så bra och lätt att ta till sig. Den är ny för oss i år...Kommer nöta den sen när jag är ute och jobbar. TACK Ingemar Ljungqvist för denna bok! PSYKIATRI för baspersonal...

 Imorgon kommer kidsen, då ska jag och Johan till Boulognerskogen och se när hela lågstadiet har uteaktiviteter...blir varm i mitt hjärta redan nu, krama T och A...de blir sååå stolta när vi kommer...+ att jag får krama hela 2 B och hejja på dem... Livet är ju bara så bra! Umgås med dem som ger energi!!!!
Ät bra mat och rå om dig själv...det är bara du som kan göra något åt det!Jag har slutat helt med fikabröd och godis/chips...det jag unnar mig är 70 % mörkchoklad/nötter...så gott och det räcker m några bitar!!!!
....en promenad för mig är LYCKA!