20 augusti 2011

En ny fas i mitt liv, börjar på Måndag...Psykiatriskötare pluggandet startar...



Imorgon går bilen mot SÄTER, tjoho! Nu läggs en ny sten på livets stapel...det kommer bli spännande, pirrigt och roligt...men ändå känner jag mig lite vemodig.
Det brukar jag göra när jag ska börja något nytt....det tar lite tid att ta in allt och känna tryggheten som jag alltid vill ha med mig...
Men jag kommer växa som personen "Sanna" att gå denna utbildningen...Here we go...


 Idag lämnade jag de ljuvliga...nu blir det 6 dagar utan dem. Jag bli alltid så tom när vi skiljs åt...så sorgsen...
Underbara kidsen! Nu var det länge sedan vi var ifrån varandra 6 dagar...
Love them so much!  Tur att jag åker iväg nu till Säter då kommer jag ha fullspikade dagar med Skola till 16, sen till hotellet och ta en spikmattevila (det kommer verkligen behövas för det är så mycket som ska matas in...) Käka och en lång runda runt vackra Ljustern... otroligt naturområde ligger runt hela Sävik...

"Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls"//Underbart att komma tillbaka till skolan och Säter...nu börjar det nya livet!