16 juli 2011

The Secrets kloka ord...Rhonda Byrne...Du har makten...


Alla dina drömmar kommer att visas enligt mängden av positiva och goda tankar du medvetet tänker varje dag.

Men du måste utnyttja varje tillfälle att medvetet aktivera dessa goda tankar.
Det handlar inte om att ge dig uppmärksamhet på negativa tankar - det handlar om att ta in hundratals goda tankar när du kan.
Detta är hemligheten! Se nedan det är ett exempel på hur man gör det. - Rhonda Byrne

"Du har makten! Jag älskar kaffe på morgonen. Jag älskar att bo i Sverige. Jag älskar sol och blå himmel. Jag älskar att ta av mig skor och strumpor när jag kommer hem. JAG ÄLSKAR dricksvatten. Jag älskar min dator. Jag älskar gamla läror. Jag älskar att veta hur livet fungerar. Jag älskar att hjälpa människor. Jag älskar att det är så lätt att förstärka mitt liv genom att peka ut de saker jag gillar! Jag älskar min säng. Jag älskar tidiga morgnar. Jag älskar att må bra. Jag älskar det andliga. Jag älskar mina barn. Jag älskar det jag gör. Jag älskar mina vänner. Jag älskar naturen. Jag älskar att resa. Jag älskar alla årstider. Jag älskar att läsa. Jag älskar fina ord. Jag älskar att se en bra film. Jag älskar när allt detta händer "Att medvetet tänka positiva ord och öka dem för varje dag tills du ser STORA förändringar!" Här är din största makt - Rhonda Byrne