10 juli 2011

Rea på Stadium, + 25% rabatt, stor shoppat...Nike, Converse, Peak Performance, Silva kompass...


 Klassiska sneakers CONVERSE med ovandel i canvas...Vita så fina till klänning o slapp stil...LANTLIV!



NIKE Löparskor för ett neutralt löpsteg. Stötdämpade med Zoom Air i hälen och med Cushlon i mellansulan. Yttersulan är förstärkt med BRS 1000 i hälen för bättre slitstyrka och Memory Foam i hälen ger personligt anpassad passform. Så sköna, till promenader och busig fritid!
NIKE Löpartights med funktionsmaterialet Dri-FIT för bra andasfunktion.
Underbenen har DWR-coating för extra skydd mot fukt och smuts.
Dragkedjor i bensluten underlättar på- och avtagning + försedda med reflexer för ökad synlighet.
Ett kap, jag går alltid mina promisar i varma joggisar så nu ska de här på med slapp tröja...
 Peak Performance cylinder trunk, Väska med avtagbar axelrem, justerbart bärhandtag och förstärkt botten. Volym: 35 l, Jag älskar Peak Performance och fyndar alltid så det blir riktigt KAP! Min pluggväska blir detta till Psykiatrin i höst...

 

SILVA Field 7, Världens bäst säljande kompass!
Fantastiskt enkel att använda. Mjukt, greppvänligt kompasshus. Magnetisk deklinationsskala. Kartmätskalor i millimeter, 1:50 000. Har alltid velat äga en, ska lära mig den och ha den i skog och mark...med kidsen och en karts förstås...


Dessa fynd blev det till mig, och kidsen fick också ta del av rean!!!