2 februari 2011

Vår egen planet...tillägna denna låt och TEXT till den du verkligen uppskattar i kärlek!

Denna låt "Vår egen planet" med Rebecca Gustafsson är otrolig, de i lågstadiet diggar den och nu sitter den hos mig också...hör på TEXTEN...denna ska tillägnas någon som du håller sååå kär...
Vår egen planet, vår egen värld Där ingen annan vet vi är Vår rymdraket den är på väg Dit ingen annan vet Vår egen planet Universum är stort och kallt Men vi har funnit vår plats där trots allt Långt bortom Pluto och Jupiter En egen värld ingen annan kan se Där finns bara du och jag Vi är tillsammans natt och dag Jag snurrar runt som en satellit Här under stjärnorna finns bara vi Jag vill att du följer med ikväll Däruti rymden där har vi vår värld Vi är på väg mot drömmarna Vi är på väg mot sjunde himlen Vår egen planet, vår egen värld Där ingen annan vet vi är Bara du, bara jag Vi är tillsammans varje dag Vår egen planet där jag är din Och du är bara, bara min Vår rymdraket den är på väg Dit ingen annan vet Vår egen planet Två astronauter som är på väg En resa mot kosmo paradiset Där någonstans bortom stjärnorna Där ska vi hitta en plats du och jag Vi är på väg mot drömmarna Vi är på väg mot sjunde himlen Vår egen planet, vår egen värld Där ingen annan vet vi är Vår rymdraket den är på väg Dit ingen annan vet Vår egen planet, vår egen värld Där ingen annan vet vi är Bara du, bara jag Vi är tillsammans varje dag Vår egen planet där jag är din Och du är bara, bara min Vår rymdraket den är på väg Dit ingen annan vet Vår egen planet Vår egen planet Vår egen planet Vår egen planet