27 oktober 2009

Strax nattjobb...njuter av kolhydratfri kost, LCHD mat såååå gott....

Strax iväg och jobba...gick så fort tiden inatt... Kidsen sover m mig nu kl 19 sen smyger jag upp. J sover här o de trivs verkligen m honom...han är lugn och finns där...de känner att han inte är någon som ställer sig in överdrivet utan han låter dem komma till honom...klokt Johan, du är suverän på alla sätt...hittar inte tillräckligt m ord för dig mannen...(Skriver inte så mycket om honom men han påverkar mig väldigt mycket....) Detta mål måste jag ta....på MAX så klart... Low carb-burgare av garanterat svenskt nötkött, serveras inbäddad i fräscha blad av isbergssallad med ost, tomat, lök och Max originaldressing. Serveras med dryck & valfritt tillbehör...nu äter jag LCHF mat fritt från kolhydrater m med massa fett...jag blir så trött av kolhydraterna o får sånt godissug....kul o pröva detta...Anna o jag körde stenhårt i 3 veckor i Augusti...vi blev så pigga.....