5 mars 2009

East Stockholm...Sushi...frisörbesök...

Har haft egenlyx idag, Frisöbesök hos Popcorner...3 timmar och helnöjd som alltid efteråt...det kostar 1900 kr men jag går ju vart 5.e månad så det går an...

Var så hungrig när jag var klar, tog med Sushi hem...Norimaki rullar blev det idag de vegetariska... så gott o mysigt. Första gången jag åt Sushi då var jag i Sthlm på fina East o kan man få bättre start? Nä, kyparen tog m en hel radda m olika smaker som smälte i munnen...sen dess har jag varit såld på Sushi....

Nu är kidsen hos Robban ikväll o Mamma har åkt till Cilla...vad tomt...inte van men viktigt att bara varva ner o rå om sig själv, då är batteriet laddat för en mysig helg m kidsen...Fredagsmys och popcornbägare imorgon...

Sovgott alla kära läsare därute!!!

Avslutar m Tankens kraft:

Bestäm dig för vad du vill!

Tro att du kan få det.

Tro att du förtjänar det

Tro att det är möjligt.

Blunda en stund varje dag.

Se det framför dig.

Då kommer du få det!//Jack Canfield