13 februari 2009

Vatten i Anna kannan, kristaller och stenar...

Människan kan använda kristaller för att balansera sig själv...(Man får ta det med sunt förnuft, detta är en slags avslappning för mig när jag stressar) Varje dag startar jag med mitt "kristallvatten" Har Anna kannan trots att vi har så rent vatten här i Sverige...men i den så har jag...
En Grön Fluorit...
En Bergskristall...
Kristaller har visat sig ha en stark effekt på energifält som omger vår kropp. När våra energier råkat i obalans kan vi använda kristaller för att korrigera och återställa harmonin. Uppstår en blockering i energifälten påverkas organen som kommer ur balans. Vi känner oss trötta och kraftlösa och blir lätt sjuka. Om vi med hjälp av kristaller löser upp blockeringen och för tillbaka balanserade energier, stimuleras återuppbyggnaden av energifälten och nya celler kan börja bildas i vår kropp.