13 februari 2009

Fredag den 13.e, Kollar repris på Mia och Klara...Facebook!

Fin dag idag trots "Oturs Fredag" enligt gammal skrock... men vi får hoppas det blir en vanlig Fredag...då hämtar Mia o jag alltid käk från LV när vi jobbar, mysigt haha lite egen lyx att slippa göra matlåda. Vi har så roligt på jobbet, avgudar mina kollegor som tex igår kom goá Toiny och gav oss Gelé hjärtan inför ALLA HJÄRTANS DAG! (Dessa spar jag till kidsen eftersom jag har GODISFÖRBUD) //Tack Toiny så gulligt!!
Sitter m en stor kopp kaffe o har sett senaste avsnittet (reprisen) av Mia och Klara...jag tokskrattar åt rollen hon gör m Jennifer "Gullitussan Samuelsson...haha, vilken humor, hon är Sveriges humordrottning...vad härligt o skratta...
Ska gå igenom min mail nu och läsa lite i Facebook...det är verkligen en kul sida. Jag är så intresserad av Medium och spirituella människor o har flera såna vänner där o många som addar mig o skriver fina o roliga saker...Nithya Shanti är bland mina favoriter, en Guru som ger kloka budskap om livet...
Stor kram till er alla//