14 januari 2009

Sol, sol och strålande sol...Dagis, Gym och jobba...

Fin morgon m sol ute...vad pigg jag blir...vi (kidsen) och jag har ätit frukost ihop o de har byggt m pärlplattor men sen fick jag gå in och avbryta då det blev slagsmål...vi prommade till dagis o kikar på allt från balkongpynt till fåglar...är alltid ute i god tid så vi slipper jäkta...

Imorgon har de julgransplundring på dagis så då lämnar Robban dem direkt på morgonen...

Ska strax till gymmet, o sen jobba em...trivs som fisken i vattnet på mitt arbete...vi är ett så roligt gäng o det gör alla uppgifter lättsamma...skrattar och pratar allvar...

Ikväll är det allsvenskan i Hockey, Herman har borta möte mot tuffa Mora o Gnaget har Sundsvall borta...får ha sportradion på...

Kram till er alla som läser min blogg!

Till er läsare:

Dagen i dag är en märklig dag.

Den är Din.

Gårdagen föll ur Dina händer, den kan inte få mer innehåll

än Du redan har givit den.

Morgondagen vet Du ingenting om.

Men dagen idag, den har Du.

Använd Dig av den.

Idag kan Du glädja någon.

Idag kan Du hjälpa en annan.

Kanske Dig själv.

Dagen idag är en märklig dag.

Den är Din//kram