16 januari 2009

AIK ska vinna, håller på Nybro att slippa kvalet o Let´s Dance...

Ikväll ska Gnaget ta 3 lätta poäng...vill ju att de ska möta Dif i kvalet o sen slå ut dem...vilket kval det blir i såfall...ojojoj!!...men tänker mycket på Anna o H de har uppförsbacke...hoppas nu N slipper kvalserien ur allsvenskan för då får han inte komma hem förrän April...Ber t Buddha att allt ska gå vägen... Min gó bit A har öroninflammation på båda öronen, enda symptomen har varit att han hört så dåligt...ingen feber osv...han fick en pencillinkur igen. Synd att man inte kan ta all sjukdom från barnen. Snart så kommer de till mig igen...Då är jag hel igen...men jag har haft en bra vecka m gymträning och avkoppling...älskar mitt jobb också man kan inte ha det bättre...
Detta hjärta är till Anna, hoppas det vänder och att ni får en fin vår tillsammans...(ser nu att N leder m 1-0) Du jobbar och sliter och har marksförsörjningen där hemma...enastående...
Kram till er alla mina goá läsare, nu laddar jag för Let´s Dance...