17 december 2008

Vill ha snö, då ska jag göra Snöänglar m kidsen...Ralph Lauren bädd...

Det ska vara kallt, vitt nu fram till Julafton, frostiga fönster och lite blåsigt...då är det julstämning...vi blir ju så trötta i detta slask... Då är det läge att ta fram en bok, ligga o läsa och njuta av nuet...Denna säng är bäddad m Favoriten (...efter Lexington..) Ralph Lauren...Sovrummet är viktigaste rummet... balans, harmoni, vila och ro...Kärlek och kraft...
Nu ser jag inte kidsen förrän till Lördag, konstigt det känns vi kramades o pussades hela morgonen...de små liven de gjorde små tecknade skattkistor åt Anna o co som kommer till helgen...
Ikväll är det sista matchen innan upphållet AIK-Malmö...tuff match...men jag får lyssna m grabbarna på sportradion på jobbet...många sportfanatiker där...tack o lov!!
Take care out there min vänner//Kram från Mig!!!