16 december 2008

Julen, Nyår och allt som kommer...


Idag känner jag mig låg, för att Julen står snart på tröskeln...en fin högtid som jag älskar...jag blir barnet själv inför julen...men nu är det så tomt och ett evigt hattande m kidsen...
Vi är ju vänner R och jag (...men det vet ni ju redan...) så kidsen mår ju bra av det men detta splittandet och uppdelandet är tufft...i själen.
Vissa tänker bara på fest Juldagen och Nyår osv...för mig har det ingen betydelse för jag är ju m mina systrar o deras familjer det har alltid varit så...men ändå sårar det så djupt att sånt är så viktigt när man har fått barn...Ja det tynger mig så mycket men jag är tacksam för att jag har UNDERBARA VÄNNER omkring mig på jobbet de är fantastiska där...och Systrarna här hemma m deras respektive...Otroligt vad många jag har runt omkring mig...
Men lycka för mig är harmoni, kärlek och trygghet...inte status och prylar...och jag tänker så mycket på kidsen, de är prio 1 ALLTID!

Dagens ord: Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut...