24 december 2008

Julaftonsmorgon, risgrynsgröt, tända ljus och Jöback...

Morgonen var så mysig, Robban kom med A som sovit hos honom...vi 4 åt julgröt, tände ljus och lyssnade på Underbara, toppen, Peter Jöback...Så skönt o ha denna vänskap tillsammans utan en massa tjafs o groll... På julen får man göra mycket som man inte gör annars... äta godis hela dagen, busa och vara uppe länge...inga regler men våra är så snälla och har ändå hyfset i ryggraden...Bilderna är för mig (lånade) harmoni, New England stilen i en kåk...det gör mig mållös och matt...o Lavendel runt knuten som doftar gott när vinden viner i den...
Jag upprepar mycket (gör jag? haha) men detta är ju min absoluta favorit inredning och det är så jag bygger upp mitt hem...i denna stil...en blå tråd genom hela lägenheten, nu fattas bara huset...
God Jul alla gosegrisar....var tvungen att kika in och skriva lite saknar bloggen....nu ska vi göra oss julfina och åka hem till Familjen D i deras julfina SIA hem...