25 december 2008

God morgon fin dag m kaffe och minusgrader...Bjørg Thorhallsdottir

"Morgonkaffe" (Varm som helvetet, svart som synden, mjuk som en ängel och söt som härligheten)... Nu har vi ätit frukost, jag sitter här med mitt kaffe och hör hur T och A leker...livet är ju så underbart...Tavlorna här är från min favorit konstnär, Bjørg Thorhallsdottir... är så nöjd med gårdagen, umgicks mycket med Robban och vad kidsen njöt av det...jag satt uppe en stund sen när de sov och Robban hade åkte hem till sig...njöt av julgodis och tystnaden. Sen vaknade jag visserligen inatt (blir alltid rädd när det ringer på natten, hu!) av en pratglad polare som var på fest i Sthlm... "Alltid sol under paraplyet" så fin m detta budskap oavsett om det blåser o regnar och är skit en dag så är det vad man själv gör det till...älskar dessa tavlor...