21 november 2008

Välkomna Leksands gänget till Thomas Di Levas hemstad...

Då har vi en helg framför oss...mysigt...Jag får dessutom besök av Anna o hennes pojkar... Vi ska träna på gymmet på Lördag. Kul att få visa stället som jag trivs på... Läser en bra artikel m Thomas Di Leva...min Guru...Han skulle jag vilja sitta med och prata med en stor kopp te...Jag beundrar honom och hans lugn...som sagt tidigare jag dras till människor med bra budskap...livet är en lära och man kan aldrig lära sig tillräckligt fast man är vuxen. Nu är kidsen hos mig och vi har haft en fin frukost tillsammans, Robban och jag skiljs alltid åt med en varm kram... så ska det vara! Dagens ord: Vi har makten att låta bli det som vi mår dåligt av//En härlig bok...precis vi kan styra en hel del själva men inte allt tyvärr...