23 november 2008

Älskar vinter vädret som är nu i Gävle!

Detta vädret gör mig så glad, och sprallig...vill vara ute o lufsa i snön, långpromenad med min Fjällräven Expedition...och mina Lundhags kängor och Burton skidbyxor...Leka m kidsen och bara vara...denna fina bild hittade jag på Google.se...
Igår hade vi en jätte trevlig kväll Anna och jag. Vi var inbjudna till Blue Moon Bar, (Gamla Etage) fick buffé som var FABULOUS! Anna och jag åt så vi storknade, vi tog det lugnt. Hade jätte roligt satt o kollade på allt folk som vällde in...mysigt ställe...
Mia var barnvakt åt Eric & Filip, mina kids var hos Robban...Är halv utan dem, det känns inte roligt och komma hem till tystnad...
Dagens ord: God självkänsla är det bästa vapnet mot människor som kanske inte alltid vill vårt bästa//En härlig bok