31 oktober 2008

Trevlig Halloween, Alla helgons dag!

Alla helgons dag är för mig att hedra o ge en tanke till de döda! Tända ett jus...Mormor o Kent var på begravning idag för kära Britta...tänker så på Lasse o sonen... men jag förstår Kidsen att det är Halloween o att spöka...det är ju deras tid..men än är de för små än för att spöka ut sig riktigt... Nu väntar vi på Mormor & Kent som sitter i bilen på väg hit... ...sen är det Robbans fria helg igen o det är ju så jag vill ha det att vara med kidsen, men det känns ändå inte roligt o veta att han ska ut på Galej dessutom kurs Sthlm nästa vecka, men då jobbar jag em o farmor ska hjälpa oss...Jag njuter av att veta att de små trollen sover i sina små sängar när jag kommer hem kl 22... Nu ska jag lägga in alla mina böcker i de fina "Bonde hyllorna" från Ikea. Robban "fixare" skruvade upp dem åt mig igår, snabbt o smidigt, han är väldigt händig o hjälper mig m på praktiska saker, Tack Robelibobban!