30 oktober 2008

Morgon m kaffe o bloggande..."Egentid" heter det! Familjerätten...

Vilken rolig kväll igår på Å-krogen...Mia, jag, Maggan o Miriam gick dit...några kollegor från mitt jobb kom också. Det var mycket folk...ett mysigt litet hak. Cilla var suverän, hon är ju född till det här att roa o lattja...jag skrattade så jag fick ont i käken... Så proffsigt. Danne min kollega var kanon också, han var så lugn för att vara första gången... Gillade hans kommentar om hur vi är m tv kriget hemma, så rätt... Idag har jag en lugn morgon utan kidsen, ovant det blir väldigt tomt. Saknar dem alltid fast man behöver den här egen tiden. Sitter m kaffe o kollar vakna m "The voice". Igår var vi till Familjerätten i förebyggande syfte. Jag ville dit m R o vi pratade om hur man gör för barnens bästa, det är de som är i centrum vid separation. Nu funkar ju allt bra, men om det blir krångel kan man boka tid där o få hjälp att få balans. Kanon tycker jag!! Jag blir alltid sorgsen när jag pratar om Separationen, sveket, lämnandet... Klart man känner så för hela familjebubblan spräcks o splittras och allt "stökas till"...gäller att få ordning på det igen. Jag är så nöjd med min HP Laptop, satte igång den i morse o den är ju så snabb, min förra dator när den startades så hann jag brygga kaffe, fixa käk, ta en powerwalk (nästan) innan den blev klar... Idag är det maskerad på dagis, A ska vara sötaste Piraten i detta universum o T vackraste Prinsessan som skådats på denna jord...ska bli kul o hämta dem...