22 oktober 2008

Löven dansar ju på backen, en tripp till H&M...

Vilket fin morgon m sol och friska vindar... Idag var vi ner till HM innan dagis. Handlade en "Prinsessklänning" till T, hallonröd m små ditsydda blommor...Hon ska på DISCO på Lördag, för första gången. Hon ska ha nagellack o fin håruppsättning o läppglans. Hon är sååå flickig, det har hon alltid varit. A är pirat tokig, och älskar Blixten mc Queen. Han fick en tuff tröja m "The King" från "Cars" Nu går jag eftermiddag full tid, det går galant. Lite trött är man ju m tidiga mornar, T o A vaknar ofta runt 6.30...Saknar ju tiden när jag gick 75% då slutade jag 20 istället för 22... LYX...Men nu är ju läget annorlunda. T har varit ledsen 2 dagar i rad när jag lämnat o vill följa med mig hem igen...Det är baksidan av allt, separationen från sina kids!!!!!!!!!! Men men bara o acceptera läget och gå vidare, läser ofta Mimo Listerfelts blogg, den är så givande o jag älskar människor m goda budskap. Livet är ju att lära sig något nytt varje dag, även för oss vuxna. Dagens ord: Vi kan inte bli vad vi borde vara om vi stannar där vi är//En härlig bok