6 september 2008

Godmorgon från Leksand...

Tack för alla fina kommentarer ni skrivit till mig...det värmer i hjärtat...ni är toppen, kollegorna mina, nära och kära (Robbans är ju givetvis med, alltid min släkt!) ...Det jag har svårt med och som kommer bli det är ju delad vårdnad. Men det gör mig sömnlös...jag är ju i Mamma rollen dygnet runt. Även om jag går Em skiftet så har jag alltid Fm med dem...sorgligt...Mitt liv är mina barn, de är alltid med mig...jag tar min tid med träning eller annat när R alltid kommit hem... Nu får jag ju mycket egentid...men det är inte det jag vill ha...vill ha tid med de bästa som finns, kidsen! Nu sitter jag med en stor kopp kaffe, (T läser saga för Filip och Eric kollar bolibompa) Anna får en liten sovmorgon, det är hon värd som är själv m alla rutiner...men snart ska hon till Nybro till sin Prins... Dagens kloka ord: Du kan aldrig förändra någon annan människa än dig själv//