7 augusti 2008

Torsdag morgon (em för andra...)

Sitter med en stor kopp kaffe i favorit koppen (Lexington så klart!) Jobbar ju natt så det är morgon för mig...igår var vi på Cityfesten, jag och Barnen, Mia, Kjell & Agneta. Jag fick min Langos... Vi satt och pratade m vår kära Morbror och hans tjej. De är fantastiska och så roligt att de avgudade T och A så mycket. Vi ses ju så sällan...De bor i Partille. Sen innan jobbet kom min underbara svärmor och skulle vara BV för R var ute på lite gallej. Vi satt och pratade lite innan jag drog iväg for work. Anette och jag har så lika värderingar och tankar...vi kan sitta och prata hur länge som helst...Min underbara Svärmor!!! Dagens ord: Det är viktigt vad vi tänker. Våra tankar blir våra känslor och våra känslor blir våra handlingar. Vad vill du tänka och känna idag?//En härlig bok...Detta är så otäckt rätt. Vi blir ju våra tankar. Varför inte tänka på bra saker istället för att älta gammal skit som man inte kan göra ngt åt. Idag vill jag tänka att vilken underbar dag det är ute, jag är frisk och har världens underbaraste runt omkring mig, Jag vill känna Kärlek & Kraft...