8 augusti 2008

080808...Leksand nästa...Bio Mamma Mia...

Vaknar till regnet som smattrar, mysigt. Igår kväll fiskade jag och Robban (Morfar bv) jag fick en fin abborre...älskar att åka båt och vara vid havet.
Har ni sett dagens datum mäktigt...evighetens siffra är ju 8.an. Mitt lyckotal är nr 8
Idag tar jag bilen och åker till Leksand över helgen. S J Ä L V...Mormor är hos Anna och vi ska ha en mysig helg. Ikväll bjuder KENT, Anna och mig på bion "Mamma Mia"hoppas vi får biljetter för det är en succé denna film.
Jag har varit Godisfri/Fikabröd//Glass/Snacks fri i 21 dagar, jag blir så trött av sockret så det känns som en reningskur...
Avslutar med Dagens ord: Ditt liv är härligt och fullt av möjligheter/En härlig bok
Ni får ett till för jag bloggar inget i helgen: Att planera och prioritera hjälper oss att använda vår tid till det vi vill//En härlig bok
Kärlek och kraft till er alla därute....