23 juni 2008

...då ska väl jag se serien också som alla pratar om...



Del 1 och 2 visas nu ikväll av SEX AND THE CITY jag har bara sett något avsnitt men det är ju perfekt att börja se nu...när barnen sover och jag är ledig.
Min mamma har också kommit hit, så mysigt. Hon är fantastisk m barnen....
Vädret är ju så mysigt tycker jag, älskar åska och regnbågen. Vi var ju en snabbis till Husägarna i Leksand, åkte Lördag-Söndag..toppen fint hus, helt modernt och fräscht... Anna skjutsade mig på deras EU moppe när vi skulle åka och handla. Kände mig som en busig brud där bak...viktigt och skratta och ha kul...
A fotades för GD fotografen också, han ville inte skratta...men bara så söt så att man smälter..dessa lockar han har är som serpentiner, jag kammar och de dras ihop och uppåt...
Dagens ord från Underbara Mia Törnblom: Tacksamhet handlar om att uppskatta det vi faktiskt har istället för att snegla på det som andra har//Kärlek och kraft till er!