24 april 2008

Vädret är ju så underbart...

Tog en cykeltur med A till Ica Maxi. Lite egentid m lillkillen, T hade vi lämnat tidigare på dagis för hon hade utflykt på schemat...På hemvägen cyklade jag vilse...det kryllar av cykelbanor hit och dit i Andersberg. Men det var bra med lite gratis motion... Jag har "noll" lokal sinne oftast tar jag långa omvägar dit jag ska. Kanske därför jag alltid startar i tid ifall att jag kommer på fel väg...Om jag är inne i ngn affär eller annat så går jag också oftast åt "andra hållet" än dit jag ska när jag kommer ut..skrattar åt mig själv... Dagens ord: Ibland måste vi samla mod nog att våga göra det vi är rädda för. Vad kan du göra för att utveckla ditt mod idag?//En härlig bok...Jag behöver vara mer självständig, tex. på jobbet kan jag bli osäker om Mia är borta för det är så mycket struliga saker vi packar o då får jag tänka själv istället för att vi gör det båda...det var ett exempel...