26 april 2008

Fyndat Lexington på Divas boning...


Idag har vi varit på stan, kidsen, Mia och jag...mysigt..Köpte Duschhandduk Lexington i Mullvadsbrun 20% på en vara, + Lexington tygservetter i Blått/vitt, de var på rea! Vill bygga upp hemmet i Lexington...Stilrent, klassiskt. Dessa bokstäver har de i affären som står på en sänggavel..jag har frågat varje gång om jag får köpa dem, de tillhör Lexingtons montage...ser dem redan på min sänggavel...


Mia och jag köpte en Ögonpenna från Lancôme, Strass heter den...så snygg, min jobbar kompis Fatema hade med sig sin penna på jobbet och fyllde i mina ögon..när jag kom hem igår så frågade T direkt: "Mamma är du arg?" *asg*
Robban har varit på Innebandycup m Banverket från 9 i morse o nu på Galej...skönt att vara hemma o ta det lugnt...
Dagens ord: Alltför låg självkänsla följs tyvärr ofta av högmod//En härlig bok...