22 april 2008

Jag har blivit utmanad, in och läs...

Jag har blivit utmanad av Helené TRE namn jag går under: S, Mamma, Luntan (som liten..) TRE saker som skrämmer mig: 1. Framtiden, 2. Att det händer kidsen något otäckt, 3. Miljöförstöringen/Strålningen TRE saker jag har på mig: Just nu, 1. Svart arbetströja från Fristads, 2. Vita Nike joggisar, 3. Svart bh från Chantell....barfota som alltid.. TRE sanningar: 1. Älskar Naturen och friluftsliv, 2. Gnaget/AIK är i mitt hjärta 3. Sen vill jag alltid värna om FAMILJEN - hålla ihop och vara lyckliga...fast det oftast kan vara uppförsbacke...Tänker mer på andra än mig själv tyvärr. TRE saker jag verkligen vill ha: 1. Harmoni och trygghet omkring mig, 2. Härliga människor som ger ENERGI inte TAR, 3. Ett hus centralt med en fin trädgård...och inte källare TRE personer jag utmanar: Anna, Cilla, Malin