22 april 2008

Bankärenden idag...


Idag var jag till min Bank, HANDELSBANKEN.
Fick bra information om mitt pensionsspar. Jag går ju miste om en del när jag jobbar 75%.
Sen gick vi igenom konton och tips...Roligt jag kände mig så rakryggad när jag gick ut trots man inte är rik...

Så nöjd med håret också, jag var ju till Johan på Popcorner i Måndags. Det kostade 1900 kr, tog 3 timmar...Smakar det så kostar det...tur att jag bara går 2 ggr/år...

Därför slutar jag o Anna m Godis nu för att unna oss frisörbesök istället...Vilka onödiga pengar på allt plockgodis som man bara vräker i sig på en kvart...ska försöka hålla detta nu och bara äta Popcorn när suget sätter fart...

Nu springer jag mellan tv,n som visar underbara DHW (Desperate Housewives)...och bloggen...

Avslutar med dagens ord: Vi har makten att välja våra tankar!//En härlig bok