14 mars 2008

Topphälsa och kaffe...


Mysig start på dagen, idag ska vi gå lite på stan innan jobbet och ta en lunch. Önskar det fanns en restaurang som BLUEBERRY i Sthlm , Smakrik, vacker och nyttig mat är en fröjd för kropp och själ! deras hemsida: http://www.blueberrylifestyle.se/sidor/takeaway/takeaway.php
Äntligen helg, jobb imorgon och M E L O D I F E S T I V A L E N...mina favoriter är BWO och Charlotte och Nordman...
Dagens ord: Tro på framtiden ger livskvalitet. Vad vill du tro på idag?// En härlig bok, jag vill tro på att jag har fortsatt jobb på Ericsson, lät kanske inte så roligt men jag trivs och det är ju något på gång nu med nerdragningar. Sen vill jag ju givetvis tro på en framtid med Robban och att vi har det fortsatt bra, mina 2 juveler behöver jag inte nämna för de är ju en del av mig, en stor del...alltid! CARPE DIEM