17 mars 2008

Idag var vi till Doktorn...Mollipectkur...


Idag var jag till Hälsocentralen, Läkarbesök med kidsen och mig själv.
Jag fick kortisontabletter o hostdämpande, T hade lite hög sänka då fick hon Mollipect, A fick Mollipect och ögonsalva mot sin ögoninflammation (som smittar...). Skönt att göra något åt det, det går runt och runt hos oss.
Imorgon är Robban hemma m båda...siktar på Dagis på Onsdag.
Bra dag på jobbet...
Ringde Teknikkedjan i Malmö o hörde om min mobil var klar (4 veckor sen jag skickade den...) men de hade inte fått den??? Jag tappar hakan, mobilen är ju bara 5 månader gammal o pedantskött...men vi får se om den kommer fram...har en lånemobil nu utan fungerande kamera
men det är ingen rolig dag med sjuka barn och mobile som är LOST ..
Dagens ord: Idag är en bra dag att välja och se positivt på de situationer vi kommer att befinna oss i//En härlig bok...ja det kunde ju hänt värre saker...en mobil är ju bara en mobil och nu blir trollen snart friska..dagen är jätte bra ändå!