19 mars 2008

2 sjuklingar, när ska det vända...

Morfar har varit barnvakt här idag, jag längtar till jobbet. Har ju varit hemma så mycket och man behöver komma hemifrån. Jag har inte blivit frisk själv till 100 %, vill ju ut och promenera och styrketräna...Tack för hjälpen Morfar, suveränt gjort!
Mia och jag har mycket skratt på jobbet igen, det har kommit in lite friska fläktar till oss...oj vad det gör mycket.
Farfar och Miriam kom förbi nu på em, de hade med varsitt PÅSKÄGG till trollen, med roliga saker i. Kanonbra idé att fyla dem m små saker och inte bara godis. De blev så glada, kom precis i rätt tid. TACK kära ni!!!
Ska följa dramatiken i kvalserien som börjar ikväll, ha en mysig kväll för mig själv. Robban ska träffa gamla polare och spela lite biljard.

Snart knackar Påskharen på dörren undrar om han har ngt till mig?...

Dagens ord: Tro på din egna förmåga - andra gör det redan//En härlig bok