29 januari 2008

Go'bitarna är på dagis...

Båda skulle ha med sig sina kramdjur, T tog sin Björne nalle som hon fick av Mia när hon kom till världen, A tog m sin "Apan-papan". Då var de nöjda och vi gick o trallade på vägen till dagis. När jag lämnat dem gick jag stavgång, I14 är favoritrutten och upp i backen, skönt efteråt...Nu är jag laddad för att jobba. Finns ingen bättre start än en motionsrunda innan....Då sover jag gott, blir mindre stressad, piggare..finns bara fördelar...Ut i friska luften, ta på bra kläder, spelar ingen roll om det regnar då är ju syret som bäst. Får inte jag tid för min träning då funkar jag inte som mamma... jag har ju bra med tid eftersom jag jobbar 75 % men jag vill ju också vara närvarande för kidsen det är ju därför jag har gått ner i arbetstid...pengar är inte viktigt för mig.

Här kommer dagens ord: Det är galet viktigt att tänka positivt om vi vill må bra, eftersom vi blir vad vi tänker att vi är//En härlig bok...Visst var det bra och det stämmer till 100% att vi blir vad vi tänker. Börjar jag dagen att vara negativ, då blir ju dagen trist och grå.... sträck på dig, ge dig själv en kram, ut på en promenad för det rensar tankar eller skriv av dig och sen kasta pappret det gör också underverk//Carpe Diem