30 december 2007

Nu drar vi på Hotell....Gott nytt år!

Vi ska ha det så mysigt o känna "Burj al arab, i Dubai känsla".... Vi kommer beställa från Catering till nyårs meny...mums! Barnen ska få leka m sina dit resta kusiner, fr Göteborg o Leksand...Vi vuxna ska bara vara...Att få avsluta året med mina 4 systrar på samma plats det kan ju inte bli bättre... Mitt nyårslöfte blir: Att vara sund helt enkelt o snäll mot mig själv... Det känner jag att jag är värd, 2007 var ett slitsamt år för mig....jag är ju lyckligt lottad m 2 friska barn o jag är frisk men det har varit tuffa svängar... Jag önskar alla ett gott nytt år!!!!, Alla barn ska ha det så bra o få mycket kärlek o trygghet... De är ju våra små änglar..vi har dem ju bara till låns... Jag hoppas på bra år för Ericsson, mitt jobb där stormtrivs jag o vill ha många år kvar... Var rädda om varandra... Här kommer ett avslutande ord: Sanningen om livets mening måste var och en utforska på egen hand//