18 november 2007

Vilken uppsättning Lurberget var...

Oj mäkta imponerad efter Lurbergets uppvisning, vilken klass det var på det..den lilla musikalen m bara inhemska "skådisar", jag var uppfylld av härlig atmosfär när jag lämnade kyrkan, vilket ljud o ljus det blev...Stolt över Lasse Farfar, T sa flera ggr, där är Farfar, o ville ropa Hej osv...vi fick bra platser, Tessan o Crille (Robs syrra o svåger) satt på raden framför. De var lika uppfyllda av detta...Väldigt bra gjort..T var så duktig o satt still o var tyst för det mesta..Jag fick inte ta kort..ville gärna visa i Bloggen men så är det...Lasse vi är stolta över dig, Tack för underhållningen som kommer sitta kvar länge..Utanför kyrkan stod en sprudlande glad Miriam m Danskar på besök. De skulle gå på den sista föreställningen.. Nu ska jag lägga mig o läsa, har sett ett avsnitt av PB...kanonserie som vi följer, Mormor är uppe hos Mia. A har varit ett charmtroll med dem idag...men det visste jag från början att han skulle vara... Ta till er detta därute: "Så fort en optimist får syn på ett ljus som inte finns kommer en pessimist och blåser ut det igen"/Giovanni Guareschi