20 november 2007

Snart är det dags för julkalendern...



Men först stack vi ner till Intersports brandrea!!! Smålänning som man är...
Vi (Mia o Jag) trodde att det är nog inte så många idag för de flesta jobbar ju, TRODDE VI...attans det var 2 timmar kö till kassan..jag som ville fynda PEAK kläder..å det var bara att ge upp den tanken...
Vi gick o tog lunch på kanel, de har en GI-Buffé där som är väldigt god o nyttig. Mycket linser o bönröror. Där slafsade vi i oss o tyckte synd om oss själva som inte fick fynda. Skönt att barnen är pigga nu, dagis o bus som hägrar för dem. Imorgon ska jag på massage, 30 min. Verkligen så sköt som det ser ut. Får en sån lugn o böljande känsla i hjärnan för det är ju så mycket nerver som masseras.


En sak till jag längtar alltid till julkalendern, min favorit är "Trolltider...o i år kommer Teskedsgumman (Radio) den minns jag...Jag öppnade alltid alla luckorna först, Mia var noga o tog en i taget. Men jag sa ju alltid vad som fanns bakom..förstörde spänningen totalt..Trolltider...Tobbe fixade den åt oss, det är jag som lagt beslag på den...kan se den hur många ggr som helst, Tack Familjen Gustavsson//