19 januari 2014

The Secret, MAGIN med Rhonda Byrne....Läser jag just nu!


Jag gillar dessa böcker med budskap, självklart botar den inte cancer, skyddar oss inte för olyckor eller ger oss evigt liv men jag gillar grundtänket att vara TACKSAM för det vi har.

Försöka finna något att tacka för varje dag även om dagarna ser fruktansvärda ut för vissa utsatta, men att ha klivit upp ur sängen eller att äntligen tagit sig en dusch kan vara stor sak att vara TACKSAM över i det skedet...

Jag är så tacksam för mitt liv...

Nu är den här uppföljaren till boken The Secret Hemligheten! 
Du kan leva dina drömmar...Följ med Rhonda Byrne på en oförglömlig resa under 28 dagar då vi upptäcker hur fantastiskt och förtrollande livet kan vara. 
Vårt äventyr tar i själva verket sin början för tvåtusen år sedan när livsomvälvande kunskap doldes i en helig text.