31 december 2012

Gott nytt år 2013 välkommen, Ormens år enligt kinesiska zodiaken!

 Välkommen 2013 och Tack för allt 2012...
Nu lämnar vi Drakens år och Ormens är på ingång enligt kinesiska zodiaken...Jag önskar god HÄLSA till alla mina nära och kära, det är viktigare än status och prylar.

Hälsa är för mig är att: Äta sunt, God sömn, Motion, Vara vänlig, Ta hand om dina nära och kära, Inte stressa, Vara försiktig med alkohol, Vara lojal och tala sanning.

Jag har tagit bort godis/snacks/pizza/friterat/chips/fikabröd/glass 6 dagar har nu gått!

Mitt kvällsgodis när sötsuget sätter in är: Saftiga apelsinklyftor, dadlar, sötmandel, kokosflingor, kanel (allt blandas i en skål) så gott och saftigt!

Önskar er alla en bra Nyårsafton och njut av livet, det kommer inte tillbaka, var snäll, sluta stressa, använd en vänlig ton det är respektfullt mot din nästa//stora kramar