4 augusti 2012

Malas/Halsband Heartful Living by Sloka, Rosenkvarts...



Devi - Rosen quartz 108-mala, traditionellt knuten med ekologiskt garn. Egenskaper som sägs sprida lugna & kärleksfulla energier. Är en sten för hjärtat och barnet inom oss. Säg avskärma mot dåliga energier från t ex TV och dataskärmar.

Unika malas (indiskt radband) för antingen meditation eller som ett vackert personligt smycke...
Vision Att lyfta fram det unika i varje människa.
Beskrivning Jag som tillverkar Heartful Livings malas, heter Maria och jag har under 15 år praktiserat yoga. Jag är yogalärare inom Satyananda Yoga traditionen, klassisk yoga.Yoga är för mig en livsstil, något som jag inte bara utövar på mattan utan även försöker praktiserar i mitt vardagliga liv. Mitt intresse för det vackra sinnliga och viljan att skapa vackra saker, gjorde att jag för några år sedan började göra malas till vänner, där varje mala var personlig och unik. Precis som var och en av oss är!
Varje mala är handgjorda och är tillverkade av ekologiskt garn. Om det är något särskilt område i ditt liv som du vill förstärka kan du kontakta mig för att tillverka ett specifikt malas gjord för att passa din önskemål på bästa sätt.... för antingen meditation eller att bäras som ett vackert personligt smycke.