13 april 2012

Snart jobba på praktikplatsen och vila idag från Runkeeper! Godisstopp, de ni!!! Dr Hauschka böter!

Nu har jag långhelg på min praktikplats, jag längtar dit!!!! Det är ett gott tecken, går in på min 5.e vecka och stortrivs.
Enda nackdelen om jag måste ta något så är det att vara ifrån kidsen!!! De har varit lite mer hos sin pappa nu när mitt schema har varit så!

Vi hade fantastiska dagar i Leksand på Påsklovet, de leker så bra med kusinerna. Jag och syrran har gått milen varje dag! Runkeeper sporrar mig, ser ibland att den mäter fel på sträckan, men jag har mätt ut så jag vet på ett ungefär. Har mycket energi nu och 1 mil känns kanon att promenixa!
Har slutat med snask´, glass, chips och fikabröd sen ett bra tag, tog en test i Onsdags och köpte godis, men på riktigt så smakade det inget bra! 21 DAGAR GICK GALANT... nu lovar jag er och framförallt mig själv och ANNA att hålla mig ifrån detta! Vi har lovat varandra att böta en produkt från Dr Hauschka om vi slarvar!
Stor kram!!!!