11 mars 2012

Loreen, vilken tjej...Åker på 10 dagars meditaion i TYSTNAD...


”Otroligt tyst”

Hon förberedde sig för ­finalkvällen med att klippa sin karaktäristiska lugg och dricka en cappucino i lugn och ro. Nu väntar största möjliga tystnad; sångerskan landar efter succén med att meditera...

Tio dagar ska hon tillbringa på en gård – i tystnad.
– Jag kommer att vara så otroligt tyst. Jag behöver det efter det här. Jag är så otroligt glad, jag fattar ingenting just nu – om några timmar ska ni få se att jag är helt körd.
Hennes vinnarlåt som redan toppat låtlistorna i veckor handlar om euforisk kärlek.
Något hon själv säger att hon aldrig har upplevt.
– Men jag hoppas på att få göra det någon gång. Och nu har jag ju den här låten. Den gör mig alldeles euforisk...

Detta ville jag ta med om Loreen...en förebild för många tjejer...En värdig vinnare...