12 februari 2012

Tillbaka till Säter för Psykiatristudier...KONTORET ikväll! Henrik Dorsin

 Mot SÄTER igen...intensiva dagar laddade med ny KUNSKAP att ta in...
Föreläsningar är lärande och intressanta. Det får vi verkligen mycket av...Då antecknar jag och tar in samtidigt...att bara LYSSNA funkar inte för då glömmer jag en hel del, jag kompletterar med både hörsel- och skrivsinnet!



Idag har vi åkt skridskor, jag, barnen och Johan...Solsken och -5 grader, en perfekt utedag för gemenskap...Jag vill också åka det är roligt att få göra det tillsammans och kidsen älskar det att vi är delaktiga allihop. Barnen lär mig en hel del, vi vuxna kan få så mycket av dessa små underbara varelser.

De är unika! Tack för en underbar dag!!!!

Premiär TV4 "Kontoret" det måste jag se, Henrik Dorsin är sååå rolig!
 "Vi har inte ärvt jorden av våra föräldrar, Vi har fått den till låns av våra barn"