1 februari 2012

David Beckham för H&M Super Bowl reklamen...Body Wear...

 Närbilder på David Beckhams tatueringar, vältränade kropp – och givetvis kalsonger – kommer att visas under den stora finalen i amerikansk fotboll.

H&M har släppt reklamen för David Beckham Bodywear.

Den vältränade fotbollsspelaren och modeikonen gästspelar som designer för H&M.

På söndag gör reklamfilmen debut inför storpublik då H&M:s nye kalsongkung – och hans underklädeskollektion – visas i en 30 sekunder lång tv-reklam under den andra quartern i NFL-finalen Super Bowl.
David Beckham själv ser fram emot att få världens blickar riktade mot sin design.

– Jag är förtjust över att min bodywearreklam presenteras under årets Super Bowl. Mitt designteam och jag spenderade 18 månader på att utveckla kollektionen, det har varit en fantastisk samarbetsupplevelse och jag är väldigt nöjd med resultatet, säger 36-åringen i ett pressmeddelande, enligt Daily Mail.
– Som alla fans ser jag fram emot Super Bowl-söndagen.
Reklamen under Super Bowl är startskottet för lanseringen i Nordamerika av den globala kollektionen. H&M promotar även lanseringen med en gigantisk reklamskylt, en helkroppsbild på Beckham i de nya kalsongerna, på Manhattan i New York.

Kollektionen börjar säljas i butik i morgon, torsdag. JAG TROR DET BLIR SUCCE, kan inte bli annat...