3 januari 2012

Avlutar dagen med att skriva 3 saker som varit bra för mig idag och med TACKSAMHET...

 Nu är det GODNATT varje kväll tar jag min skrivbok och avslutar dagen med 3 saker jag är tacksam över, som varit bra för mig, det finns alltid något...Vilken fint avslut på dagen! Att ta in i drömmen, jag sitter med barnen och pratar vad de tycker har varit bra med deras dag. De säger helt underbara enkla saker...Jag känner att vi sover bra med ett fint avslut...Testa själv...

Jag tycker det är roligt att pyssla om sig själv, detox, nya vitaminer och matsedel...för ett år sedan testade jag LCHF, god kost men passade inte mig i längden...jag "fuskade" m kolhydrater och det kändes inte rätt...det var lätt i början och roligt  men för krångligt i längden...Fredrik Pauluns livsstil är mer min livsstil - det ska vara lätt, roligt och gott att leva. Det ska framför allt PASSA DIG! ingen annan...Vi har ju så många olika val...
Jag läser boken "Medicinsk grundkurs" den påverkar mig mycket hur olika sjukdomar yttrar sig...då blir jag skraj och extra försiktig med det jag äter...och rädd om min kropp, den är ju mitt tempel...