31 december 2011

NYÅRSAFTON börjar med massage och varmt bad...Gott Nytt År mina kära läsare! Välkommen 2012...

Min dag startar jag med en sund frukost och kaffe (ett måste fast det inte är så sunt!)...Tappade upp ett hett bad med tända ljus...Masserade hela kroppen med denna underbara olja...Då använder jag peeling vantar och masserar med små rörelser uppåt mot hjärtat, sen ner i badet...sluter ögonen  och bara KOPPLAR AV...hade lite musik på i bakgrunden...Denna starten är det bästa man kan få på morgonen!
Vata-Balans Massageolja innehåller förutom rapsolja även sesamolja med extrakt från ett tiotal örter samt oljor av rosenträ, vetiver, rosmarin och apelsin. Fyllig, varm och rogivande doft...
 
Nyårs menyn: Jag valde förrätten, OSTRON på en bädd av is, droppa lite citron på och till det ett torrt vitt vin...mums! + kidsen vill ha kokta färska musslor i vitlök...och vitlöksbröd...sen blir det klassiskt kött med ngt passande till och efterrätten blir en massa gott som kidsen får kombinera ihop...
GOTT NYTT ÅR...