13 december 2011

Julens hjältar - julkalendern...lussebullar, pepparkakor, julmust och glögg...Det är Lucia!

... Trevlig LUCIA önskar jag er alla...T är sjuk så vi missar julfirandet med hennes klass ikväll. Men då får vi ju göra det bästa av situationen här hemma. Vi har Luciamusik på i bakgrunden och kidsen dekorerar pepparkakor och äter Lussebullar...vi ska se JULKALENDERN Julens Hjältar...
Igår fick jag ett så sorgligt besked att en kille på T.s skola har avlidit, bara 9 år efter komplikationer...Jag blev så ledsen för jag visste vem han var, jag har ju jobbat på Solängsskolan, det ruskade om rejält!!!! Bara 9 år, tänker på hans familj! Livet är inte att ta för givet... Sluta vara sur och grinig för skitsaker, ha inga fiender - sök vänskap, alla har vi något gott att ge till varandra...